Dream High, a chance to Fly high! ♥ COURAGE ♥
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Courage. 一切都需要勇气,冲动。
Mentally prepared for school next week. New classmates? Not all new really.
I still can't get over the 5 hrs break every Thur, and morning classes from Tues to Fri.


3 months & it's over. Another matter that kept bugging me is INTERNSHIP.
I can't make up my mind to apply for which sector .. PR? Advertising? Or Event Management?
DILEMMA.DILEMMA.DILEMMA.
And the procedures to apply for the internship is quite a hassle. Still, I'm firm in applying((:


这几天我一直反复的想:一切或许就是天注定,不允许我再迷恋。就好好专心决定好我要走的路。虽然有点不舍,我也不能为了一个人而改变一切。只能说-有缘再见吧!
想想一下,我这个迷恋的坏毛病也该改了。从小学到中学从来没改变过,因为它让我有动力?一直在那一厢情愿也不是办法,要怪就怪我没胆(或许别人内心的想法跟我不同)。还是好好冲刺我的学业比较实际吧。让我自我安慰也好。









说到这里,天下没有不散的宴席。我的同事,朋友也要走了。两年的合作,培养出的默契和感情真的不是假的。当她告诉我的时候,我竟然落泪。心中虽然有许多的不舍, 但是我为她感到欣慰 。离开守了三年的工作岗位,改变一个新的工作环境是一个好的决定。但是也太快了吧!说走就走。从我进公司到现在都是她耐心的教导我,从来没看过她发脾气。难得结交的知心的朋友。希望你在新的公司一切都好。




续。。。


L♥.
"Courage. 一切都需要勇气,冲动。" was Posted On: Saturday, August 23, 2014 @12:38:00 AM | 0 lovely comments ♪

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

♥ TagBoard ♫



Layout and banner proudly made by TeaCakeHouse
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ